W 2017 roku Fagor Industrial rozwinął się na rynku azjatyckim o 20%

2018.04.19

Madryt, 19 kwietnia 2018 r. – Fagor Industrial, producent specjalizujący się w wyposażeniu sektora hotelarskiego, gastronomicznego oraz pralniczego, weźmie udział w targach Food&Hotel Asia 2018 już dwunasty rok z rzędu.

Mając na celu zaangażowaniu na rynku azjatyckim, gdzie w 2017 roku rozwinęła się o 20%, firma z Oñati będzie miała stoisko o powierzchni 126 m2, które posłuży do pokazania nowego wyposażenia Fagor Industrial.

Singapur podejmuje dwa razy do roku głównych światowych producentów sektora HoReCa na targach Food&Hotel Asia, FHA. Tegoroczne targi, które pozwalają firmom z branży prezentować swoje innowacje i pozycjonować swoją działalność w regionie Azji i Pacyfiku, odbędą się w dniach 24-27 kwietnia.

Targi FHA mają zasięg światowy, gdyż goszczą największe sieci hotelowe. Na ryku azjatyckim sektor hotelowy ma silną pozycję, istnieją tam wszystkie liczące się sieci. Jest on szeroki, a jego wizja biznesowa jest zgodna z filozofią Fagor Industrial, który jedną z wiodących firm w najbardziej popularnych projektach w regionie Azji i Pacyfiku.

Stoisko Fagor Industrial na targach FHA zostanie podzielone na dwie duże strefy: pralniczą oraz hotelarsko-gastronomiczną. W tym roku po raz pierwszy pokazana zostanie większa ilość sprzętu pralniczego niż hotelarsko-gastronomicznego, co odpowiada sprzedaży przeprowadzonej na rynku azjatyckim w zeszłym roku.

W szczególności w strefie pralniczej pokazany zostanie sprzęt skupiony na pralni ogólnodostępnej, z maszynami samoobsługowymi oraz skoncentrowany na obiektach takich jak hotele, szpitale lub domy opieki. Natomiast z zakresu hotelarstwa i gastronomii Fagor Industrial skupi się na atutach związanych z projektowaniem sprzętu. Dlatego też na stoisku będzie królować duża kuchnia podwieszana z generacji KORE gama 900, która będzie reprezentować piękno sprzętu bardziej niż jego funkcjonalność.

Jednocześnie, jeśli chodzi o zmywanie naczyń, firma z Oñati zaprezentuje nową linię zmywarek tunelowych Concept, która wyróżnia się modelem z generatorem gorącej wody ECO, pozwalającym użytkownikowi zaoszczędzić do 60% na rachunku za energię. Ponadto, mając na celu pokazanie klientowi pełnego oglądu sprzętu Fagor Industrial, stoisko zostanie uzupełnione o piece i sprzęt z linii chłodniczej Globe.

„Rynek azjatycki jest bez wątpienia jednym z najważniejszych dla Fagor Industrial, a nasza obecność na targach FHA potwierdza zaangażowanie na całym obszarze Azji i Pacyfiku, jak również internacjonalizację firmy” – twierdzi Diego Micol, dyrektor sprzedaży na region Azji i Pacyfiku Fagor Industrial.

W 2017 roku Fagor Industrial rozwinął się na rynku azjatyckim o 20%